Bekännelser av Fanny
Publicerat den

Här kommer några saker som ni nog inte visste om Emelie 
 
Emelie älskar att sjunga, speciellt högt. Men det låter tyvärr inge vidare.
 
Emelie är väldigt lat av sig. Hon ber en göra saker åt henne hela tiden för att hon inte orkar gör det själv.
 
Hon är jätte svår att få upp på morgonen, man måste kittla henne för att hon ska gå upp ur sängen. 
 
Varje gång man avslutar ett samtal i telefon med henne så slutar hon alltid med att säga "jag älskar dig, puss."
 
Emelie och jag missbrukar ordet "yolo" brutalt mycket.
 
När Emelie vill ha något eller har gjort något dumt så pratar hon alltid med sin såkallande bebis röst, då är det ganska svårt att stå emot. 
 
Varje gång vi sover med varandra så ligger vi alltid jätte nära, hon älskar att mysa.
 
Hon är väldigt klumpig, som idag t.ex. hon skulle försöka vara lite snabb uppför en trappa och såklart ramlar hon.
 
Emelie säger alltid "trilla" istället för ramla eller snubbla.
 
Hon måste verkligen vara brun hela tiden, annars går hon runt och klagar på att hon är blek. Dock är hon alltid brun enligt mig och väldigt många andra.
 
Varje gång vi ses så börjar vi alltid göra massa träningsövningar eller liknande, ingen aning om varför. 
 
Hon hatar att åka långa och höga rulltrappor. + att hon har fobi för fåglar så hon skriker alltid när en fågel kommer nära henne när vi går i stan t.ex. 
 
Emelie är väldigt sällskapssjuk av sig. Hon tycker inte om alls att vara ensam.

Innan hon ska lägga upp en bild på Instagram eller Facebook så frågar hon alltid mig vilken jag tycker att hon ska lägga upp sedan tar hon den jag inte tyckte iallafall.
 




Diman Dilir

så fina!



URL: http://psremembermee.blogspot.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?