Torsdag 18 april
Publicerat den

Mina två senaste bilder på instagram // Bild 1 - Fick äntligen smaka alla tre favvon är helt klart jordgubb och glass! // Bild 2 gårdagens outfit tyckte den var väldigt enkel och snygg //
 
Hejsan! Riktigt skit väder det är idag och det värsta är ju att man blir på så himla dåligt humör när man tittar ut genom fönstret också! Men som tur är har jag lite roliga planer planerade idag som jag kanske göra en liten video på! Har märkt att ni uppskattar "my day videos" så det blir väl en sådan ;).
Dagens planer lyder i alla fall såhär, jag ska möta mormor någon gång mellan fyra och fem sedan tar vi tåget in till stan och tittar på lite kläder eller går och fikar. Sedan klockan sju ska vi befinna oss på Humlegårdsgatan för att Odd Molly har club kväll eller vad man nu kan säga då medlemar får titta ostört på utbudet och om jag mins det rätt så är det även 20% rabatt. Lite tråkigt att kortet är helt tömt men jag kanske kommer hem med något fint trots allt vi får väl hoppas!
Ska städa lite på rummet och sedan ta en snabb dusch och fixa mig! Har planerat ett inlägg jag ska göra ikväll eller när jag har tid det beror helt på när jag kommer hem ikväll men jag tror inte det är någon fara. Ska nämligen göra en 7 dagars detox och jag har bestämt mig för att börja imorgon så tänkte berätta lite vad det är, hur man gör och vad det har för påverkan för kroppen. Så kika in här ikväll för en video och ett detox/ hälsoinlägg!



Diman Dilir

måste testa!



URL: http://dimans.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?