Sunny sunday
Publicerat den

Hejsan! Söndag idag vilket betyder att det är skola imorgon men konstigt nog har jag ingen sån där söndags ångest som jag alltid har men samma gamla rutiner blir det idag träning, plugg och städning och ska försöka komma i säng tidigt också. I fredags var jag med några vänner hemma hos mig oh hade en riktig film kväll och vi hade det så sjukt bra och roligt tror inte jag har skrattat så mycket på läänge. Igår sov jag bort hela kvällen och det var så himla skönt tror jag gick upp hav sju på kvällen... Det finns verkligen ingen som kan sova lika länge som mig.
Gick upp relativt tidigt idag faktiskt, har precis tränat klart blev rumpa och mage en väldigt konstig blandning och nu ska jag ut i solen på en lång pw så himla mysigt! Hoppas ni får en mysig och solig söndag
 
 
 



Diman Dilir

så fin!



URL: http://dimans.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?