Spara vs Slösa
Publicerat den

Det här är en ny kategori som jag hoppas kommer till mycket användning! Som rubriken lyder ska jag hitta liknande budget varianter. Jag uppskatter verkligen att se och läsa sådana här inlägg och jag hoppas ni gör det också. Har ni några klädesplagg eller produkter ni vill att jag ska hitta budget varianter lämna gärna en kommentar och kanske en länk på produken så gör det mitt jobb lättare. Vad tycker ni om den här kategorin, ser ni fram emot det?
 
 
 
 



Anonym

Billiga kläder för den där stilen du har och många andra (barbour, odd molly, michael kors osv) fast en billig variant!



URL:


Anonym

vart köpte du jackan ?



URL:


Anonym

Vilken storlek har du på jackan? För jag ska köpa en likadan fast blå och den sitter så perfekt på dig så det skulle vara jätte gulligt om du kunde svara på denna fråga! Kram på dig finis!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?