Q / A
Publicerat den

Q - Måste bara fråga. Var det du som blev OLLG på Justins konsert 23-4?

A – Önskar att jag kunde svara ja på det men tyvärr.

 

Q - såg dig igår på tunnelbanan, du var lika fin i verkligheten som på bild!!!!!

A – Vad roligt det är bara att komma fram och hälsa nästa gång, tack så mycket!

 

Q - Man får aldrig glömma att folk som jämt vill trycka ner andra, kunde lika bra haft en skylt i pannan där det står: "jag har dåligt självförtroende och trivs ej med mig själv"
För folk som trivs med sig själva, de har inget som helst behov av att trycka ner andra. Tvärtom så kan de unna folk att må bra, att de är vackra, snygga, intelligenta, framgångsrika osv...så tyck synd om dem istället. =))

A – Så himla sant så!

 

Q - Har du testat vetegräs eller korngräs under din detox? Eller någon alg, t.ex spirulina eller chlorella?
Kan rekommendera det annars :)

A – Nej det har jag aldrig testat. Tack för tipset!

 

Q - hur tusan kan du ha råd med 3 st odd molly grejor :( åhh vill också ha ju haha :(

A – Haha vad söt!

 

Q - Det verkar som om du inte vill visa att du filmar^^

A – Försökte vara så diskret som möjligt haha

 

Q - Vilken storlek har du på jackan? För jag ska köpa en likadan fast blå och den sitter så perfekt på dig så det skulle vara jätte gulligt om du kunde svara på denna fråga! Kram på dig finis!!!

A – Jag har en 10 men den är för stor för mig och det är rätt så mycket syns inte så mycket på bilder. Kram!

 

Q - vart köpte du jackan ?

A - Jag beställde den från en engelsk sida kommer inte ihåg vad en heter tyvärr

 

Q - när man ska beställa Body Mist, så kommer det upp en ruta så står det att man måste ta bort dom från varukorgen för att kunna fortsätta. det står typ att dem inte kan levereras till adressen.
funkade det för dig? :)

A - Jaha vad konstigt. Har faktiskt ingen aning om varför det blir så men det kanske är för att dom ej kan skicka ”vätska” till Europa eller något liknande. Har själv aldrig beställt body mists. Kram!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?