Måndag 29 april
Publicerat den

Hejsan bloggen! Jag börjar alltid ett inlägg med det men vet inte vad jag annars ska skriva haha. Kom i alla fall hem från skolan för ett tag sedan och just nu sitter jag och äter nudlar i köket, ska snart byta om till tränings kläder och köra ett hårt och svettigt ben pass efter det ska jag möta upp mitt lilla hjärta så ska vi fika och kolla på lite kläder. Har blivit så himla besatt av is chai det är verkligen min nya drog! Var verkligen lite osäker på den men nu är jag helt såld! Började typ gråta idag på lunchen för jag fick sån abstinens och behövde det nu, låter så löjligt... men då åkte jag och några tjejkompisar ner till Waynes och så bjussa snälla jag på fika. Måndagar brukar alltid vara så sega och tråkiga men den här dagen har verkligen flugit förbi och det är jag så tacksam för. Nu ska jag inte tråka ut er mer! Hoppas ni har haft en lika bra måndag som mig, puss.



Johanna Svensson ♡

Vad är det för syfte med att hela tiden starta nya bloggar och sen aldrig hålla uppdateringen eller så? :/ Lite tråkigt eftersom jag läste din blogg ibland..



URL: http://johannaasvenssonn.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?