Helt uppslukad av plugg
Publicerat den

Hittade den här lite roliga bilden, vill verkligen till New York bara för att shoppa sönder oh bli stammis på Starbucks
 
Förlåt för dålig uppdatering men har vart helt uppslukad av plugg och det är jag fortfarande därav har bloggen inte vart min första prio vilket ni kanske förstår. Hade tänkt att göra lite rolig inlägg idag som jag hoppas hinner göra och som kommer upp idag om inte kommer dem under veckans lopp. Nu måste jag tyvärr återvända till min bok sammanfattning och det känns verkligen som jag skriver om den haha. En av mina svagheter är verkligen att jag har så svårt att skriva kortfattade texter och göra olika sammanfattningar det slutar alltid med att jag skriver fler ord än vad som är i orginalet.



Diman Dilir

har också en massa plugg, såå jobbigt



URL: http://dimans.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?