Believe Tour
Publicerat den

Hejsan bloggen! Förlåt för att uppdatteringen har vart riktigt låg. Ska berätta om gårdagen som var nog världens bästa dag någonsin i mitt liv! Som ni nog kanske vet fick jag tag i en JB biljett för ett tag sedan. Jag har vart helt uppspelt över att jag kommer få se JB så länge jag minns, och igår var det äntliggen dags. Jag var lite sent ute med att åka in men jag gick till bussen och så ser jag att bussen är försenad och då välde svordomarna ut så jag sprang hem fick skjuts till Solna centrum och tog tunnelbanan intill centralen och sedan vidare mot globen, hade sittplats så gick och satte mig och prata i telefon medans jag vänta. När klockan börja räkna ner och man äntliggen slog en att man kommer få se han så började jag stor böla och skrika på en och samma gång, haha. Efter konserten var slut tog jag tunnelbanan till centralen och tog sedan en taxi hem, så himla skönt att slippa åka tåg och buss hem. Så fort jag kom innanför dörren välde tårarna fram har nog aldrig gråtit så mycket och låg och grät hela natten... Kvällen var i alla fall världens bästa! Mådde inte så bra igår när jag kom hem det tjöt i öronen konstant, hade ingen röst, höll på att svimma på konserten för jag skrek så mycket och satte igång kräkreflexerna så jag spydde... Det var i alla fall det bästa jag vart med om, nu är jag så himla sugen på att köpa biljetter tills imorgon då han uppträder i Finland vill så gärna se min älskling igen!
Det kommer upp en video från igår snart också så håll koll!



Anonym

såg dig igår på tunnelbanan, du var lika fin i verkligheten som på bild!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?