Bekännelser
Publicerat den

Jag äter bara passionsfrukt med salt, super gott!
Jag har blivit helt beroende av popcorn men det är förmodligen för att jag har en gigantisk popcornmaskin hemma
Jag avskyr att fota tycker att det tar sån lång tid och är tråkigt
Jag blir väldigt ofta rastlös och det är nog det värsta jag vet, måste alltid ha något att göra
Jag har någon märklig "talang" kan alltid känna av utan att kolla på mobilen när någon kikar mig och vem det är utan att ha ljud på
Jag är så himla nöjd med mitt beslut om att byta tillbaka till blogg.se
Har redan fått sådan ångest över att det är skola på måndag men ändå rätt så skönt att komma in i sina gamla vanor igen
Jag har alltid haft det lätt att prata md människor jag inte känner och lära känna nytt folk
Jag smörjer in mig typ tusen gånger om dagen har blivit helt beroende av min body lotion den luktar himmelskt
Jag har alltid rosa eller vita rosor på mitt nattduksbord gör verkligen så himla mycket
Jag har i hela mitt liv velat ha en hund, kommer skaffa mig en så fort jag flyttar hemifrån!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?