Zombie på skolfotot
Publicerat den

Gick inte till skolan i fredags på grund av personliga anledningar. Vad jag gjorde under helgen har jag redan skrivit om :) Igår somnade jag rätt så sent har jag för mig satt upp och plugga så jag inte hamnar efter på grund av att jag varken var i skolan i fredags eller någon annan förra vecka, tror jag var där två dagar? Eller något sådant. Jag fick reda på att jag hade skolfoto i lördags har jag för mig, och jag fick panik! Och det var ju såklart på måndag (idag).
Jag ville köra på en väldigt enkel och ren outfit, mitt nya linne och ett par vanliga jeans och en vit klocka. Man vill ju inte sticka ut direkt för om man har på sig något jätte färg glatt så dras ju ögonen dit, och tänk om man gör någon ful min eller något, haha. Så jag ville hålla det naturligt och enkelt! Poträtt fotot gick åt helvete rent ut sagt, fick bli fotad innan min klass för att han som fota fråga mig och mina vänner om vi ville det. Blev inte nöjd med dom första bilderna så bad snällt om han kunde ta nya och det fick jag och sen valde jag den som jag tyckte såg bäst ut, men är inte nöjd iallafall! Blev hämtad klockan 3 bara för att jag hade läkartid, och det gäller om min huvudvärk som jag gärna vill få utredad om hur man ska kunna förhindra den m.m. Det blev att jag ska börja hos en sjukgymnast igen och det ska bli skönt faktiskt. Tänkte lägga mig tidigt är riktigt trött och det faktiskt riktigt skönt att lägga sig tidigt och vakna lite tidigare, tycker inte ni det?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?