Vinter jackor
Publicerat den

Fick många frågor om vinter jackor och om jag ska köpa en nya, tips m.m. Kan börja med färgerna jag kommer satsa på ett säkert kort och det är svart och vit men jag har inget emot färg! Jag kommer förmodligen köpa en ny men det beror helt på om jag hittar någon "speciell" och nu är det så att jag kanske kommer åka utomlands så det blir förmodligen isånafall att jag köper den där, vi har så många jackor hemma så kommer ta någon som är undan plockad som är praktiskt taget ny. Jag kommer vilja ha en kort modell för jag tycker dom är snyggast och den ska vara stilren någon som passar till dom flesta kläderna och inte blir för mycket. Jag älskar Moncler, Colmar, Barbour, Jofama, Abercrombie and Fitch och Zaras jackor tycker dom har skit snygga och brett utval! Dock så är dom i den lite mer dyrare pris klassen, vilket är synd för det kan ta ett tag att spara ihop dom pengarna. Jag kommer förmodligen ha höst jackorna så länge som det bara går! Kommer kanske till och med ha skinnjackan när den första snön kommer och matcha med tjocka stickade tröjor, halsdukar och boots.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?