Vad gjorde jag gjorde i helgen
Publicerat den

Jag har vart helt ur usel på att blogga! Men nu ska jag ta igen allt! Åkte och möta Fanny i stan och så åkte vi och fika på cafe 60 och bara myste. Sen åkte vi till gamla stan och det vi inte visste om var att det var halvmarathon så när vi kom fram så var det massor med människor som stod och titta på och sen såg vi att folk sprang och så. Det var avstängt, lite överallt men det var roligt vi stod och titta på när folk sprang utan att ha någon aning om vad det var för nått. Så vi bestämmde oss för att fråga, haha. Vi gick runt lite och skratta en hel del! Hon är helt fantastisk.
På söndagen så följde jag med Narie till stinsen för att hon fyllde år för någon vecka sedan och jag gav henne pressent kort på make up store, så hon hade bokat en kurs som jag följde med på. Jag köpte även en ögonskugga som jag visar lite senare samt ett nytt linne. Sedan åkte jag till stan för att möta Fanny och vi gjorde inte så mycket kommer inte ihåg speciellt mycket, haha. Men jag köpte iallafall ett linne på Hollister som jag ska visa strax. Åkte hem rätt tidigt bara för att jag var tvungen attt plugga. Men så såg min helg ut!
























NAMN
 

MAIL


URL





Spara?