Toppen helg!
Publicerat den

Har inte bloggat något under helgen bara för att jag inte vart hemma så mycket och när jag vart hemma så har jag haft vänner över. Matilda som hos oss igår som hon alltid gör varenda helg hihi det är så himla mysigt att ha henne här, hon räknas som familj :D Vi hade mys middag och stor fika igår låg i varsin soffa och titta på film med värme filtarna, måste säga att filmen taken är den nya favvon!! Men trassel kommer alltid vara my big movie love skulle kunna rabbla upp hur många bra filmer som helst men det ska jag inte göra just nu kanske tar det någon annan gång ;) Iallafall så titta vi på film och myste sedan fick vi sånt jäkla sug att spela sims, fråga mig inte vart det kom ifrån men tyvärr så hade vi inte det installerat på ena datan utan bara på en så det fick vara Matilda som spela medans jag surt satt och titta på.. Klockan hann bli halv tre och då var det som om vi gick i sömnen så trötta var vi jag höll på och somna framför datan men som den underbara vän jag är så höll jag ut och stanna vaken. Men såklart så fort vi la oss så brast vi ut i ett skrattanfall, låg och försökte andas så gott det gick medans man hade sånt magont och fortfarande skratta, hahaha. Kändes nästintill som en förlossning, säger till  sig själv andas andas Emelie andas. Så var det i långa minuter vi skratta åt absolut ingeting och det är sånt man skrattar som bäst åt och tårarna bara spruta! Vi somnade till slut, och jag ställde klockan på halv elva och det var bara att stänga av det och somna om igen och vakna upp ex antal timmar efter. Matilda hoppa in i duschen och då passa jag på att gå ner och fixa mackor och kaffe till frukost så kom jag upp och så satt vi på sängen och åt frulle. Sedan fixa vi ordn8ing oss lite snabbt och så fick vi skjuts till solariumet för jag skulle sola, älskar att sola! Solade 30 minuter som jag gjorde i fredags också. Har blivit lite brunare och fräschare känner jag ;) Sedan gick vi två till centrum där resten var så hela familjen gick runt och kika i affärer fick med mig lite saker också! Köpte varsin cheese och milkshake så det blir sen lunch, nyttigt värre va? ;) Sedan åkte vi hem och Matilda gick till sin kille sedan. Jag har plockat lite på rummet och sånt och nu ska jag plugga sedan träffa en kompis som jag inte sett på länge. Hoppas ni har haft en jätte bra helg för det har jag haft!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?