Till dom som fått sitt hjärta krossat
Publicerat den

Jag gillar verkligen kille och jag har gjort det ett bra tag nu, jag har berättat för han att jag har starka känslor för han. Han sa att han inte kände detsamma, jag mår bokstavligt skit vet inte vad jag ska göra längre. Allt är bara skit och jag är på botten! Har du någonsin fått ditt hjärta krossat och hur gjorde du isånafall för att gå vidare? Hela min värld är krossad vet inte vad jag ska ta mig till..
Älskar verkligen din blogg <3
 
svar: Oj stackarn! Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men jag känner mig igen mig lite av det du skriver för har vart med om något liknade. Ja jag har fått mitt hjärta krossat men jag vill verkligen inte gå in detaljerat på vem det var eller vad som hände. Jag försökte hålla huvudet högt och inte ägna min tid åt han. Det tog mig flera månader för mig att släppa taget helt, det är ännu svårt att om man skulle se han eller om man råkar stöta på varandra. Jag är hemsk när det gäller killar och så för jag är inte det bästa exemplet på hur man "ska" göra för att gå vidare.. Jag har satt upp en sorts mur som gör att jag inte släpper in killar för att jag är rädd för att bli sårad, som jag vart med om tidigare när jag om min första kärlek tog avstånd helt. Och det var nått år sedan, jag har inte släppt in någon kille sedan dess vilket gör att jag inte fått mitt hjärta krossat MEN det är abslout inget jag tipsar om att man ska göra! Det har gjort allt så mycket komplicerande för mig i längden, vet inte riktigt hur jag ska svara på dom frågorna du ställt. Allt jag vet att alla ni tjejer och killar som fått sitt hjärta krossat är att ni klarade er utan den personen innan så varför ska ni inte kunna göra det nu? Håll huvudet högt och blicka framåt och vet ni vad, det finns ingen bättre känsla än att komma över någon och kunna titta på samma person som såra dig och känna absolut inget! Det känns inte som jag kom någon vart men kan skriva mer sedan om hur man kan göra för att gå vidare och släppa taget.

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?