Sheer cover
Publicerat den

Den här concealern köpte jag för några dagar sedan och jag gillar den jätte mycket så tänkte tipsa er om den! Tyckte det var dax att byta ut min mac mot en nya. Den är riktigt krämig som gör den perfekt till under ögonen, då behöver man en som glider lätt på och är inte specielt tung. Men jag tycker den fungerar till blemmor och andra saker man vill dölja också.  Betyg: 8 av 10
 
+ Priset, den kostar endast 119kr
+ Att den är dryg, vilket betyder att det bara behövs lite för bra täckning
+ Lätt att blanda dom två nyanserna
+ Jag skulle säga att täckningsgraden är mellan/hög vilket gör att den döljer bra
+ Lätt applicerad, och den "smular" inte
+ Kommer jag köpa den igen? Ja
 
- Resultatet behövs bättras på under dagen
- Att den inte säljs på så många ställen
- Det är inte så mycket produkt i, men räcker ett tag iallafall
- Den finns inte så många nyanser att välja mellan endast 4 olika.
 







Linnea

Vart har du köpt den? :D <3



URL: http://linneamw.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?