Nyklippt
Publicerat den

Jag har hela tiden glömt att publicera det här inlägget men nu kom jag ihåg! Det är så att jag kände det här suget att jag är tvungen att göra något nytt med mig, inte speciellt stort eller dramatiskt. Jag brukar alltid känna så när jag t.ex. Har haft samma hårfärg för länge men nu så handlade det om frisyren. Jag har inte klippt mig på flera månader för att jag inte har behövt, men för några dagar kände jag verkligen att det var dags! Så jag tog fram våra frisör saxar och lite andra hjälpmedel och la handdukar på bordet. Och sen satte jag igång jag var inte ute efter något "WOW har du klippt så mycket?" Jag ville bara fixa ordningen det lite "rätta" till det, haha. Jag tog runt 5cm på luggen så den är lite längre än till hakan, jag toppa lite bara någon cm och sist så klippte jag upp det lite mer i bak och fin justera lite. Blev super nöjd visste inte att JAG var så bra på att klippa ;) Tyckte det var modigt och idiotiskt av mig att klippa mitt eget hår och det är inget jag tipsar om att ni ska testa men det gick förvånansvärt bra och det var lätt som en plätt! Men jag skulle inte ge mig i på det om det var mycket man behövde klippa och jag vet hur mitt hår faller och hur det är klippt och hur man gör, så jag hade det betydligt lättare men har ni några frågor angående om hårklippning på sig själv så kan ni kommentera det här inlägget så ska jag svara med det jag kan! Puss

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?