Någon som ska resa kanske?
Publicerat den

Har inte bloggat på ett tag för har inte haft tid har pluggat, träffat vänner och tränat. Idag ska jag plugga en hel del träna och duscha ska verkligen försöka gå och lägga mig innan elva ikväll hoppas på det bästa! Imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt vad JSG ska göra då har inget bestämt än faktiskt. Ska kanske bort om två veckor ;) inget är bestämt än men jag har fått ledigt från skolan så fingers crossed!! Vill verkligen bort från Sverige nu känns som det var en evighet sen jag kom bort från allt dock var det ju någon månad sedan endast... Uppdaterar er så fort jag vet något om resmålet och lite så ;)




Fanny

BLOGGA EMELIE!!!!!!!!!!! <3

Svar: Hahaha sötis jag ska!!
Emelie Rengart



URL: http://fannyymahne.blogg.se


amanda

När du hade håret i den här färgen, vilken färg använde du då och hur gjorde du och hur ofta var du tvungen att färga utväxten? jag antar att du har rätt mörkt hår i vanliga fall? :)



URL: http://aasandstrom.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?