Misslyckad kväll?
Publicerat den

Hann inte blogga innan jag skulle iväg men nu ska jag berätta om kvällen. Narie kom till mig och sen i hämta vi issa och så åkte vi till station för att vi skulle ut och äta på fridays. Vi åkte till tc sen vidare till lilla torget. Vi skulle fira Narie som fyllde år förra helgen. Min mat var hemsk, värsta någonsin så kommer aldrig beställa det igen! Efter vi ätit gick vi till espresso house för att köpa kaffe och sen åkte vi till tc för att möta Alicia. Sen åkte jag, Narie och Alicia till häggvik för att det skulle vara fest där. Det sög verkligen sämsta festen jag vart på! Det var runt 100 pers där och det var alldeles för mycket folk fick tränga sig förbi alla, och det var absolut inga sociala så det var inte lyckat. Vi var där någon timme sedan fick vi skjuts hem, jag och Narie. Nu är jag hemma och det är skönt att vara hemma tidigt, så ska tvätta mig och lägga mig och titta på film. Imorgon ska jag till stan och fika med Fanny förmodligen. Kvällen var väl helt okej ändå ska inte över reagera men det kunde vart bättre men som tur var så har jag underbara vänner som rädda den. Hoppas ni sötisar har haft en toppen kväll!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?