Lite smått galen dag
Publicerat den

Min dag har vart lite smått galen. Det började med att jag åkte och möte Fanny i stan vi gick runt i Gallerian lite och sen gick vi och åt lite lunch. Det var helt sjukt hur mycket folk det var i stan idag! Det var verkligen människor precis överallt så det var väldigt jobbigt att man behövde trängas och så. Vi åkte in till gamla stan för att komma iväg från folket så vi gick runt lite sen satte vi oss på en bänk och prata lite. Och då händer det världens konstigaste sak, det kommer fram några vuxna killar i kyckling dräkter och frågar om vi skulle kunna ställa upp på bild med han som hade hela kyckling dräkten och jag säger ja på engång så vi båda fotades med han medans hans kompisar tog massa bilder, hahaha. Och dom var britter också så var tvungen att prata engelska.. Dom hade ju såklart svensexa och hade flera uppdrag som dom skulle göra så det var ju en självklarhet att vi ställde upp, dom skulle också ge mat till en främling haha så det gjorde dom också, hahaha. Vi eller snarare jag prata med dom lite allmänt bara riktigt roligt, haha. Men det roligaste var att vi blev bjudna till Café Opera och att dom skulle fortsätta svensexan där och dom ville så gärna att vi skulle komma, hahaha. Det var lite smått galet! Men det var riktigt synd att vi inte tog någon bild med våra mobiler.. vi såg dom igen vid slottet det var lite roligt att hälsa igen. Åkte intill gallerian igen och gissa vilka vi ser? Sara och Hanna Montazami vi försökte leta reda på dom igen för vi stod ute men vi hann inte ikapp dom :( Åkte hem iallafall vid 5 tiden och då kom Matilda hem till mig så duschade hon och vi prata lite och så sen åt middag och myste lite sen skjutsa vi hem henne. Och jag det var någon timme sedan. Nu ska jag krypa ner i sängen och kika med världens bästa! Älskar när man ligger i sängen och ska sova och skriver med någon som lämnar ett leende på ens läppar innan man somnar och det är så jag känner mig nu för tiden. Berättar om dagens planer när jag vaknar och då svarar jag på resten av frågorna!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?