Jeans jacka till väst
Publicerat den

För några dagar sedan så bestämde jag mig helt plötsligt för att klippa av ärmarna på min jeans jacka och göra den till en väst! Jag klippte bara längs sömen så nära som det gick och sen var det klart. Gick hur fort somhelst och jag ångrar det faktiskt inte men det är bara för att jag tyckte inte om min jeans jack och kommer ändå köpa en ny nästa sommar. Om du som jag tröttnat på din jeans jacka använd saxen! Jag visste först inte om jag skulle använda den och om den var snygg och så men jag har faktiskt kommit på några outfits med jeans västen. T.ex. en kabel stickad tröja (någon som är tjock för västen värmer inte), ett par svarta/ vita jeans, hunter och någon enkel snygg väska och såklart västen! Jag tycker det låter helt okej iallfall och det är bara att klä upp den så mycket som möjligt så det inte ser "billigt" ut om ni förstår vad jag menar. Vad tycker ni om den här idén?










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?