Inga krafter kvar
Publicerat den

Vanlig dag i skolan, långa lektioner, enormt mycket skrik och prat och mycket skratt. Slutade tjugo över tre då gick jag, Matilda och Dennis hem till mig och åt mellis :D och baka muffins. Sen tog vi upp min och Matildas stora godis påse (det är faktiskt fredag så får gotta mig lite) och la oss i min soffa och titta på film sen skulle dom hem, Matilda orkade inte gå så vi skjutsa henne och Dennis bor jätte nära så han gick. Efter det så mötte jag Narie en snabbis sa hej och sen lämna jag en sak bara. Sedan gick jag bara hem, skulle egentligen gått ut men är så himla slut i kroppen efter en hektisk vecka, tidiga morgnar, ibland sena nätter, långa och påfrestande lektioner och ton vis med läxor. Så tyckte jag borde ta det lugnt och vila upp mig lite så jag tände lite ljus och gjorde ordning ett varmt bad, hade hår inpackning och ansiktsmask så himla skönt! Har precis smörjt mig och ska pyssla med håret snart innan jag går och lägger mig. Berättar om helgens planer imorgon.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?