Helgen
Publicerat den

Kan börja berätta att jag börjar bättra mig iallafall mår mycket bättre men dock så hostar jag vädigt mycket!
Igår åkte jag och mamma till centrum kände att jag orkade följa med, så jag följde med mamma när hon gjorde sina ärenden. Och så fick jag lite saker av mamma också, kanske för att jag är sjuk? Sjuk pressent :D Sen ringde Matilda och fråga om hon kunde sova här och såklart får hon ju det! Så jag och mamma gick till bilen när vi ser att vi fått parkerings böter på några hundra, kunde inte låta bli att skratta när mamma var så himla arg. Vi åkte iallafall hem efter det, mamma släpte av mig hemma för hon skulle vidare och handla några makapärer. Matilda kom och vi gjorde inte så mycket var ute och tog en lite promenad i regnet. Sen åkte vi och handla massa godis och lite sånt och sen vidare och köpte hämt mat. Mamma hade tydligen köpt en dountmaskin, muffins maskin och ett mackjärn. Så vi gjorde dounts också, inte så gott som jag trodde att det skulle vara. Sen gick vi upp och la oss i soffan och titta på film sen somande vi runt 2 eller jag somande då. Kommer inte ihåg när jag vakna idag vet bara att Matilda hade vart vaken ett bra tag. Vi låg och tog det lugnt lite sen gick vi upp och gjorde frukost/lunch. Sedan hade vi lite mini-spa, vi ångade ansiktet och hade ansiktsmask och lite så. Kommer inte ihåg vad vi gjorde sen lyssna på musik i källarn för att mamma skulle ner dit och så, lekte lite dj också ;) Matilda gick hem starx där efter så jag passade på och städa lite, kände mig på städhumör så fixade ordning hela övervåningen. Ska äta lite snabbt också sen ska jag möta upp några vänner och så ska vi äta sen ska jag till Matilda och vi ska ha film mys. Imorgon fyller älsklingen år! Så dagen spenderas nog med henne om hon kan såklart men hon kan nog klämma in mig i hennes schema ;) Ska ner och ta något och äta sen duscha.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?