Frågestund
Publicerat den


Har ni några frågor till mig? Nu har ni chansen att fråga allt möjligt! Kan svara i ett videoinlägg om ni vill det. Puss!
AVSLUTAD!!



Anonym

Hur lång är du och hur mycket väger du?



URL:


Anonym

Känner du andre zuniga? Och isånafall hur? :D



URL:


-

Vad är din favorit rätt? Och vad dricker du helst av allt i världen?



URL:


Amanda

Hej, ska snart till stockholm och undrar vilka affärer man borde besöka tycker du?
du är så fin, kram



URL:


Anonym

Hur sminkar du dig till vardags? eller gör du det? Och kan du tipsa om lite smink typ puder och så kram



URL:


Emma

Kan du inte tipsa om vinter jackor, många gör det men vad tycker du? Kommer du köpa en ny? Hur vill du att den ska se ut och vad kommer du satsa på i vinter? <3



URL:


Anonym

Går du på någon sport eller vill du börja på något?



URL:


Matilda

Du är väldigt ljushårig, har du färgat det? Hur många gåner har du färgat håret? Vad är din naturliga hårfärg?
mitt hår blir alltid jätte slitet när jag har färgat har du några tips hur man gör för att det ska slita mindre, älskar verkligen din blogg!!



URL:


Anonym

Hur lång är du? vad väger du? är du nöjd med din kropp?



URL:


Anonym

Gillar du någon ?:)
Är du på g med någon ?:)
Du är verkligen superfin! Kram



URL:


Anonym

1. Är du oskuld?
2. Får du månadspeng? Om ja hur mkt?
3. Ska du köpa vinterjacka? Isånafall vart och hur ser den ut
4. Har du instagram? Vad heter du isånafall?
5. Du skriver aldrig om din pappa är din föreldrar skilda?
6. Hur klär du dig till skolan typ
7. Lockigt eller rakt hår
8. Använder du klackskor?
9. Är du nöjd med din kropp?
10. Hur kan du vara så himla vacker???



URL:


Anonym

Är du på g med nån? Har du haft ett seriöst realtion? Vill du ha kille? Vad är det snyggaste på en kille? Är du oskuld



URL:


Josefin

Hur känner du Fanny Mahne? Och vad tycker du om henne?
Ser hon likadan ut i verkligheten som på bild?
Älskar din blogg! puss



URL:


Anonym

Favorit film? Bästa låten? Bästa appen? Vad får du i veckopeng? Oskuld? Hur klär du dig oftast på vardagarna? Bästa köpet i år? Kan du tipsa om vad du tycker man borde köpa i höst/vinter
Älskar dig blogg! Skulle döda för att få ditt utseende



URL:


Anonym

Favorit film? Bästa låten? Bästa appen? Vad får du i veckopeng? Oskuld? Hur klär du dig oftast på vardagarna? Bästa köpet i år? Kan du tipsa om vad du tycker man borde köpa i höst/vinter
Älskar dig blogg! Skulle döda för att få ditt utseende



URL:


Anonym

Brukar du ofta festa? Dricker du ofta? Vad är det värsta du gjort på fyllan?



URL:


Julia

Favoritplagg? Tips på skor till hösten? Bästa lukten på VS bodysplasherna? Favoritaffär?



URL:


Anonym

Jag gillar verkligen kille och jag har gjort det ett bra tag nu, jag har berättat för han att jag har starka känslor för han. Han sa att han inte kände detsamma, jag mår bokstavligt skit vet inte vad jag ska göra längre. Allt är bara skit och jag är på botten! Har du någonsin fått ditt hjärta krossat och hur gjorde du isånafall för att gå vidare? Hela min värld är krossad vet inte vad jag ska ta mig till..
Älskar verkligen din blogg <3



URL:


Anonym

tips på snygga vinterjackor?



URL:


Alice

Snyggaste outfiten?
Om du inte få välja sommaren, vilken är din favoritårstid?
Favoritlåtar?
Favoritgodis?
Bästavänner?
Du är verkligen sjukt fin!



URL:


Cecilia

Vilken är din naturliga hårfärg?
Vem är din allra bästavän?



URL:


Anonym

vad heter du i mellan namn ?
har du pv?
vart har du köpt din jacka ?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?