Dax att sätta igång med träningen
Publicerat den

Kom hem för en liten stund sedan, har inte gjort så mycket under den tiden jag vart hemma. Ska ta det lugnt idag, och lite senare jag ska träna blir det vanliga passet som jag brukar göra och kanske ger mig ut på en jogging runda men det är så himla kallt ute så vet inte om det är någon bra idé men oandra sidan så håller man uppe tempot bättre annars blir det att springa på joggingbandet hemma. Känner verkligen att det är dax att sätta igång med träningen fyfan hur jag ser ut nu för tiden det är helt klart ett under att jag vill titta mig spegeln. Men nu ska jag lyssna på lite musik och smutta på mitt kaffe sedan för vi se, hoppas ni får en bra dag!
 



Amanda

Hej !

Måste säga att din blogg är både inspirerande och bra :) Skulle du kunna tänka dig ett länk byte någon dag ?

Kramar Amanda :)



URL: http://paam.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?