Blingad laddare
Publicerat den

Tänkte tipsa er om vad jag har gjort idag. Titta runt på olika hemsidor som säljer skal och sen fick jag en idé om att varför ska man bara ha massa detaljer saker på sitt skal? Så jag ville testa med laddarn. Jag plocka fram lite nagellack och stenar och satte igång. Jag började med att måla med ett silver glittrigt nagellack över hela, lät det torka och gjorde lager på lager. Sen måla jag vanligt genomskinligt över hela, två gånger. Och sen hitta jag massa stenar som jag tyckte skulle vara skit snyggt och det var några såna, valde ut vart jag skulle sätta dom och gjorde markeringar med kirurg tejp, satte ut en liten mängd lim (nagel lim man får med sig när man köper lösnaglar) och tryckte dit dom med hjälp av en pincett och en smal pinne. Kom ihåg att inte måla genomskinligt nagellack på dom sidorna där du vill ha stenarna, gör det efter när dom har torkat så blir det ett extra skydd . Det var jätte roligt men lite plillit men det är det värt! Vad tycker ni? Kommer ni testa det här?













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?