Bästa dagen på länge!
Publicerat den

Hann inte blogga innan jag åkte till stan, men nu ska jag berätta om min långa dag. Det börja med att jag låg och myste i sängen och titta på film sen såg jag att klockan var jätte mycket så det var att fixa ordning sig snabbt och ta första bästa tåg till stan för att möta Fanny. Vi bestämde oss för att åka till Stureplan och fika på wayne's, först satte vi oss inne men sedan flytta vi ut när det blev ledigt. Där satt vi och prata och skratta ett tag. Vi såg Dessie sitta och fika också och senare såg vi Matias Padin Varela som är med i snabba cash. Men iallafall vi åkte tillbaka till centralen och gick till gallerian, titta på lite kläder och så. Men sen kände vi båda att vi ville verkligen inte åka hem, och alla affärer hade stängt eller skulle stänga precis. Så vi åkte in till gamla stan och satt vid vattnet och myste, har inte skrattat så mycket som jag gjorde idag på riktigt länge! Vi beslöt oss för att ta utforska lite, haha. Har absolut ingen aning vart vi gick men kan säga att vi vad helt vilse! Kommer inte ihåg senast jag hade en sån här rolig kväll. Vi gick vilse flera gånger och råka ta fel tåg och massa såna konstigheter men dagen har vart helt underbar! Även fast vi gått i 4timmar.. Haha. Orkar inte skriva allt för vi har vart överallt nästan och gjort så mycket!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?