Allt är skit
Publicerat den

Somnade vid 4.. Var orolig att jag inte skulle orka upp på morgonen, haha. Men jag somnade tillslut och gick upp vid halv sju bara för att jag var tvungen att duscha så det var skönt. Älskar verkligen att duscha på morgonen! Fixa mig och lite sen åkte jag till skolan. Inget märkvärdigt med idag, var inte mer på idrotten för jag orka verkligen inte ha friidrott och dessutom är det utomhus!! Så jag och min skatt gick in och satte oss och prata om massa saker. Gick hem direkt efter jag sluta, är helt slut och mår så himla dåligt! Mår jätte illa, har extremt ont i huvudet (Alvedon hjälper inte) och sen är lite febrig. Och jag vill verkligen inte ens tänka på om jag blir sjuk IGEN, då är mitt liv förstört, haha. Men när jag kom hem fika jag med mamma lite sen satte jag igång med maten, housewife haha. Diska och plocka undan och lite sånt. Skippar middagen känner verkligen inte för att äta då kommer det säkert upp på en gång och det vill jag verkligen inte! Men jag hoppas verkligen att ni är friska och krya!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?