4e september
Publicerat den

Godkväll! Somande iallafall igår och den kampen var rätt så lätt, det handla bara om att koppla av och stänga ögonen ;) Gick hela dagen i skolan och det var betydligt bättre än vad jag hade trott, även fast lektionerna kan vara väldigt påfrestande. Dom är väldigt länge idag hade jag teknik i hela 80 minuter, dock gjorde vi inte så mycket men att sitta still var jobbigt nog. Slutade iallafall 20 över 3 vilket är den tid jag nästan alltid slutar i veckan, och det är inget posetivt. Gick iallafall hem tog något och åt sen la mig i soffan och titta klart på säsong 2 av awkward, team matty right? :D Vill bara se mer och mer men får helt enkelt ta och sansa mig lite och vänta på nästa avsnitt. Plugga nyss klart lite matte, låg efter och sen gjorde läxan vi har tills på fredag känns skönt att ha det gjort. Hade tänkt att träna eller gå ut för en springtur men jag står över på den, är inte helt hundra än och vill inte belasta kroppen med något som den kan bli sämre av. Men imorgon då blir det ett rejält pass, blir nog att satsa på ben och armar och sen lite kondis också det låter som en bra mix. Jag har bestämt iallafall att under 2012 ska jag vara stenhård med tränning och kost, ska försöka träna 3 gånger i veckan och försöka hinna med en eller två joggingrundor också. Sedan kost måste dra ner på allt "onödigt" socker som t.ex. godis,läsk och chips i veckan det är ett stort nej. Men nått undantag då och då är jag inte så hård emot. Med mig är det iallafall att när jag säger nej till mig själv som t.ex. att jag inte ska dricka läsk och äta godis i veckan det är då det socker suget är som störst. Med mig är det alltid så men ibland fungerar det då kan jag verkligen avsky godis och läsk, jag skulle verkligen älska om det kunde vara så nu!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?