23 september
Publicerat den

Låg och drog mig i sängen fram tills halv två, men jag vaknade vid 9 men jag ville bara ligga kvar. Drömde världens konstigaste dröm den var helt rubbad, haha. Gick upp och fixade mig vid två tiden behövde verkligen inte stressa som jag annars gör varje morgon, kunde ta det lilla lugna. Nu sitter jag på tåget in till stan kommer röra mig hemåt rätt så tidigt för att det är skola imorgon och det är alltid skönt när man har lite extra tid på att välja kläder och så. Och jag har lovat att svara på resten av frågorna såg också att vi missa en fråga så det kommer jag faktiskt visa och göra ett inlägg om. Sedan om det blir tid över så kan jag tipsa lite, uppskattade ni när jag skev om vardags tips? Om ni tyckte det var roligt så kan jag absolut fortsätta med det. Glöm inte att titta på video inlägget!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?