Underbar dag!
Publicerat den

Ligger i sängen nu efter en lång och toppen dag har blivit firad av nära och kära och släkten kommer som sagt på middag och fika imorgon! Ska bli mysigt. Är så himla trött och än är det fortfarande min dag :D så himla gulligt att många har skrivit grattis till mig privat och kommit ihåg att jag fyller år idag, tog bort så att ingen kunde skriva i min logg och det var så himla skönt att jag slapp få händelser från Facebook stup i kvarten. Hade tänkt att sova nu har så himla ont i huvudet imorgon och det har jag haft hela veckan och det är för det har vart så himla stressigt hela tiden. Skulle orientera imorgon så jag skippar det och är hemma och vilar upp mig imorgon på dagen. Jag hoppas ni fina blogg läsare har haft en lika underbar dag som jag haft!
Två saker jag fick idag







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?