Sverige
Publicerat den

Idag beger jag mig hemåt åt Sverige eller planet går klockan ett på natten i thai tid. Kommer sakna så sjukt mycket det har vart så himla mysigt! Dock har det vart mycket upp och ner men nu är det toppen dock så är det ingen sol just nu och det ser inte ut som det kommer klarna upp heller :( jag som hade planerat att ligga och sola hela dagen fram tills vi är tvungna att åka, ser inte ut som att det blir så. Tog inte många bilder alls den här resan vilket jag ångrar nu! Men några kommer ni får se och om ni kikar in på min instagram så har jag några bilder där @erengart för er som vill veta. Hoppas jag inte kommer hem till snö iallafall som jag har fått höra att ni fått! Vill inte ha regn heller. Kommer visa lite saker jag köpt under resan när jag kommer hem. Åker hem med en väska som knappt går att stänga så ett och annat har jag väl köpt ;) dessutom har jag sparat pengar till en liten sak som jag ska köpa nästa månad förmodligen om jag klarar att hålla budgeten, annars blir det väl att jobba ihop dom, haha. Jag hoppas ni har det bra i Sverige och så lovar jag er att jag ska ta vara på den sista dagen här :D
Ska verkligen ta och satsa på bloggen nu massa bilder, tips och ny och snygg header ska det också bli och en sky hög statistisk!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?