Stress
Publicerat den

Är stressad till tusen! Känns som jag har en miljon saker att göra på ynka två dagar! Blir galen här hemma, känns verkligen som jag behöver mer tid. Idag så åkte jag och Matilda till centrum för att jag skulle shoppa lite kom hem med lite små saker och världens snyggaste kofta är helt kär. Hitta en mormors jacka också som jag var riktigt sugen på att köpa men avstod faktiskt som är verkligen starkt gjort för att vara mig! Såg också snyggaste pälsvästen från Hollies för ett riktigt bra pris var riktigt sugen på att köpa den också men efter en hel del tänkande så besluta jag mig att inte köpa den. Kommer inte kunna använda den speciellt mycket nu det är kallt som satan och jag kommer inte kunna ha den och en skinnjacka för det kommer bli för kallt spar till en vinter jacka istället ;) Vi tog en shopping paus och satte oss och fika för att gå igenom vad som saknades m.m. Vi åkte hem till mig och dansa och sjöng mesans vi höll på och packa, har packat klart nu iallafall kläderna. Har gjort massa listor på vad jag ska packa med, shopping listor, vad jag ska ha i handbagaget osv. Är helt slut i kroppen nu behöver verkligen ta och vila men jag måste träna nu så det ska jag sätta fart med. Har mycket att göra imorgon och det talar jag om då.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?