Sov dags och lite om veckans planer
Publicerat den

Ska krypa ner i sängen nu efter en lång dag. Skrev no prov idag som gick åt skogen för att jag skulle behövt mer tid att skriva klart men jag kommer få komplettera med två andra skriv uppgifter sedan så då tror jag det kommer gå hyfsat iallafall. Efter skolan så gick jag och en vän till mig hem till mig för att plugga lite och sedan la vi oss i soffan och titta på en skräckis! Hade det lagom mysigt med varsin filt i höst mörkret. Efter hon hade åkt hem har jag bara plockat på rummet och planerat veckan lite känns som jag har så mycket att göra och hinna med på sån liten tid, jag fyller dessutom år på torsdag så släkten ska komma på fredag så ska jag bli firad av nära och kära och sedan åker jag på måndag så det är mycket jag har på tallriken ;) men jag är smidig och bra på att planera så allt kommer lösa sig! Nu ska jag tvätta mig och sova så jag bloggar imorgon bitti och berättar om dagens planer. Puss och godnatt!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?