Recension
Publicerat den

Har använt dom här prudukterna i snart en månad och tänkte berätta vad jag tyckte om dom och lite sånt. Jag har jätte dålig hud, har finnar och ärr och lite av det goda. Så jag hade hoppats på att dom här produkterna skulle dämpa speciellt finnarna. Jag upplevde att det blev värre den första veckan och det är för att dom har gör så att all skit som du har i huden kommer ut och vilket bildar finnar, sen har hormoner m.m med det och göra också. Efter en tag så börja jag se en skillnad och då hade jag nästan inte en enda blemma! Men det kommer och går och det är för att det är MIN hud och jag själv resultatet blir ju inte detsamma för någon annan. Jag tvättar ansiktet morgon och kväll och även när jag duschar, jag använder den i mitten som dag och natt rengöring och den heter Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash och kostar runt 70kr för 150ml vilket är rena fyndet. Krämen till vänster använde jag morgon och kväll men varva ibland med en vanlig fuktkräm. Krämen heter Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-Free Moisturiser är en fukt kräm som kan användas dag som natt och har en väldigt lätt formula vilket gör att den fungerar utmärkt att ha på innan du sminkar dig. Jag tyckte det inte var något speciellt med den och jag har inte testat att bara använda den men jag tycker det är en bra kräm men jag använder den nu bara ibland för att jag upplever att vanlig fuktkräm fungerar bättre. Den kostar runt 70kr och kommer i en tub på 50ml. Någon gång i veckan tex när jag duschar så använder jag den till höger och det är en rengöring med korn i som exfolierar (den fungerar som en skrubb) och den heter Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub och kostar runt 70kr för 150ml. Jag tycker den här fungerar toppen huden blir inte torr på något sätt och rengör på djupet det står att den kan användas dagligen både morgon och kväll men jag använder den inte så. Kornen rispar inte huden på något sätt som många andra skrubber har tendes att göra. Den här är verkligen ett måste köp!
Hela serien luktar super gott och fungerar riktigt bra när man kompinerar dom med varandra men fungerar även separat. Den här serien är verkligen ett tips till er som har problem men inte så kraftigt och jag skulle säga att den är anpassad för lätt till mellan akne (finnar och blemmor). Den är väldigt billig också vilket är ett stort + men jag skulle verkligen vilja se att dom kommer med en ansikts mask i samma serie för det skulle vara super! Det här var det jag tyckte om serien och hoppas det var till hjläp, puss!



Anna

använder också samma produkter och upplever
Mycket bra resultat!
Tänkte tipsa som en ansiktsmask som finns av samma märke
Men att förpackningarna är orangea ist för rosa.
Den är hur bra som helst och huden blir jämn ist för att
Man behöver ha massor av "knottror" vilket jag hade problem med. Den behövs bara användas en gång i veckan och jag upplevde resultat efter bara några gånger!
Hoppas du testar den, som ett litet tips bara! Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?