Jobb på Hollister?
Publicerat den

Sitter på tåget på väg hem nu blev en snabbis att träffa min Fanny men vi hann med rätt så mycket. Gick till Hollister för att jag skulle kolla på jeans, köpte ett par och jag är super nöjd dock så blir rumpan helt till plattad vilket var ett minus men annars är dom perfekta. Hitta ett par ljusa men där var dragkedjan sönder och så fanns det ett par till i min storlek vilket är så typiskt. Hitta iallafall ett par andra som jag gilla väldigt mycket så dom köpte jag. När jag skulle betala såg jag att dom tog betalt för mycket så jag gick ut och kolla kvittot och prislappen på byxorna och jag hade rätt så vi gick in igen och så fick jag mina pengar. Jag och Fanny blev även erbjuda jobb på Hollister vilket var jätte roligt men man måste vara 17 så det gick ju inte, åå där var verkligen en sån där stund där man verkligen önskar att man var 95:a. Är snart hemma och då ska jag träffa en annan vän sedan ikväll ska jag träffa favoriten.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?