Egen sovmorgon..
Publicerat den

Försov idag igen vad är det med mig och att komma försent? Ska gå och lägga mig vid nio nu och framöver, haha. Jag är fortfarande hemma och ska gå till skolan under lunchen sedan sen gå klart dagen och fort hem och plugga har hur mycket prov och plugg som helst blir galen. Och att man har alla prov direkt efter varandra gör inte saken bättre... Passar på att plugga lite spanska för att jag missade den lektionen imorse och har för mig att provet är imorgon så jag har en hel del att plugga när jag kommer hem! Men ska även hinna med att städa, tvätta, träna och duscha så får planerna lite hur jag ska lägga upp allt för att hinna med allt. Hitta mina knallrosa sneakers också som jag typ aldrig använt så det blir att inviga dom idag, synd bara att man inte kan visa upp dom när man är i skolan och så för man måste ta av sig skorna vilket jag avskyr. Ska bege mig till skolan strax visar dagens lite senare eller när jag kommer hem. Hoppas ni får en bra dag sötisar!

Titta på mitt skolfoto på datan också och jag har nog aldrig blivit så dålig förr!!




samira

jättefin^^

allt bra?
kram



URL: http://samiraaziz.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?