11 oktober
Publicerat den

Hejsan bloggen vilken dag är det idag jo det är den 11 oktober! Är det något speciellt idag? ;) hmm det tror jag inte..
Haha! Vaknade imorse mamma hade tjatat om att hon ville uppvakta mig på morgon men det blev det inget av så jag fixa i ordning mig och sakta men säkert går hon upp. Fick lite pengar Thailands pengar imorse och en hårfön åå vad jag behövde en ny! Min gamla var hur rutten som helst så nu har jag en sprillans ny i samma märke som min kära plattång. Dagen var rätt så hyfsad inget speciellt eller märkvärdigt, kom hem för en stund sedan vilket var skönt älskar att sluta tidigt på torsdagar. Nu ska jag plugga lite innan jag får främmande, måste hinna med att plugga innan jag åker för avskyr verkligen att plugga när man är på semester. Imorgon kommer fler och då är det middag och fika och lite så mysigt tycker jag och så ska min älskling också komma men hon måste bara bli frisk! Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag sötisar.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?