Vardags tips
Publicerat den

Solarium- Vet att många tror att man typ får hudcancer och dör om man solar solarium men det är inte så att man får det för att man gör det någon gång i månaden. Jag tycker iallafall personligen att det är viktigt att se brun och fräsch ut och speciellt nu på vinten och det är för en billig peng jag brukar sola 20 minuter för 120kr och jag tycker det är ett riktigt bra pris! Annars fungerar BUS också men tummen upp för att vara brun!
Ögonfransar - Vårda ögonfransarna och var försiktig med dom! Tycker det är jätte viktigt att göra det, det är verkligen så himla fint med långa svarta fransar! Det finns många fransnärings produkter i affärerna som t.ex. ex lash för att få hjälp på traven till snygga ögonfransar.
Vit nagelpenna - Om man har naturligt långa naglar och vill hålla naglarna fräscha och snygga så finns det en penna som man tar under naglarna som gör så att dom blir vita under ser precis ut som en fransk manikyr fast mycket mer naturligt. Smart trick och lätt att använda för en billig peng kostar under hundra lappen så det är ett tips! Jag har med mig min penna vart jag än går.
Bleka tänderna - Det här är också en sak som vissa är emot för dom tycker att det skadar tänderna för mycket vilket det gör men resultat får man, och hur snyggt är inte ett vitt leende? ;) En bra grej att önska sig i julklapp!
Högklackat - Våga tjejer! Om ni är rädda för att få blickar av folk och sånt. Strunta i dom sträck på ryggan och visa upp dina snygga killer heals för alla!
Mys kvällar - Krypa ner i en varm säng med täcken och kuddar, tända ljus, grönsaker och dipp och en mysig film och sällskap kan det bli mer perfekt? tummen upp till mys kvällar , mycket skönare än långa kalla ute kvällar.



Hanna

Hej emelie!
Sjukt bra blogg har du, och du ger bra tips om allting!
Jag undrar om du skulle kunna göra ett bildspel,video eller i vanliga bilder, på hur du gör dina ögonbryn eller tips på "lätta" ögonbryn om du förstår, jag gillar inte att måla mina jätte mycket, ja färgar och sen målar ytterst lite.. Men undrar om du skulle kunna ge lite tips?
KRAM



URL:


vanessa

hej jag undrar vad du använder för att bleka tänderna? du kanske inte ens gör det men du har sjukt vita tänder och är så himla fin!! skulle göra vad som helst för att få ditt utseende!! din blogg är super bra läser varje dag! kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?