Torsdag 29 november
Publicerat den

Hej bloggen! SNÖÖÖÖÖÖ kan ni fatta det? Är helt överlycklig dock hade jag helt glömt bort att det var så kallt. Det var en riktigt skön och lugn dag idag hade fyra lektioner, så det var jätte skönt verkligen! Och dessutom så gjorde vi nästan inget på dem heller vilket var skönt ;) Kom precis ut duschen så ska fixa håret. Sitter och äter lite avocado så himla gott speciellt på knäckebröd, ska sätta mig och plugga lite med en kopp kaffe. Ikväll ska jag och en kompis åka ner och shoppa lite det är något speciellt då dem har öppet från 20.00 - 23.00 tror jag och då är det massor med rea och proppfullt med folk så jag kanske hittar något! Vet iallafall vad jag behöver kika efter. Hade planerat att ladda upp ett video inlägg som jag gjort för några dagar sedan men det stod att hemsidan inte fungera men det kommer upp så snart som möjligt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?