Svar
Publicerat den

hur skall du matcha den? kan du ge lite tips på hur du tänkte använda den?
 
svar: Jag tror faktiskt att jag främst kommer använda den som en vanlig bh, annars kan jag tänka mig att det skulle vara snyggt att ha en lite lös svart transparant tröja till, transparant vit skjorta eller ett uringat linne. Att man försöker tänka samma spår som man gör när man ska välja vad man ska över en spike bra. Höga jeans och en snygg kavaj till skulle vara skit snyggt men det kan vara lite för naket, men det är bara att testa sig fram.
 
Vart i Thailand? :) Jag har varit i Thailand och då var jag i Bangkok och Koh Chang :)Jätte fin blogg, du är också jätte fin!:)
 
svar: Senaste gången jag var i Thailand så var jag och besökte släkten i Ubon sen åkte vi vidare till Bangkok och sist Koh Chang. Tack så mycket!



Ida

Vad heter du på instagram? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?