Söndag 18 november
Publicerat den

Godkväll mina söta bloggläsare!
Idag har jag bara latat mig legat i soffan och latat mig, super skönt en tråkig och grå söndag. Men på eftermiddagen gick jag faktiskt upp och baka choklad muffins med kokos och massa choklad bitar och dom var suuuper goda. Jag bakade verkligen hela tiden förut är så himla mysigt även fast jag inte gillar att äta resultatet jag är mer än sån som slickar skålen, haha. Ska ta mig ett långt och varmt bad med massa bubblor och ljus nu och bara koppla av, behöver verkligen varva ner lite speciellt nu när en ny vecka kommer så jag är utvilad och kan ge gärnet i skolan ;) Och jag vet att ni gör detsamma, eller hur? Men nu ska jag lägga mig badet och koppla av ett litet tips gör detsamma finns ingen bättre känsla! Puss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?