nionde november
Publicerat den

Hejsan finisar!
Körde lazer dome med klassen idag och fyfan vad det var roligt man kände sig lite farlig, haha. Själv så sköt jag på allt och alla även mina lag kamrater men det var ju bäck svart tror jag gick in i väggarna minst 100 gånger men som den krigare jag är så kämpa jag vidare ;) Åkte och mötte bestie vid centralen och så gick vi och tog en liten fika vi båda var lite hype så det blev att hoppa, skutta, sjunga och härma folk och såklart sitta mitt i gallerian och ladda mobilen när alla går förbi och stirrar hål på än, haha. Åkte hem sedan och nu har jag tagit kort på lite lite kläder för det är nämligen så att jag tänker ha en liten bloppis så det kommer bli ett inlägg om det :D Nu ska jag snart ut och träffa min babe och vi ska ut och äta, haha vi kör på lat fredag. Vi båda var såååå himla sugna på kebab, don't ask why ;) Hoppas ni alla får en rolig fredags kväll!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?