Min önskelista
Publicerat den

Här är lite saker som är på min önskelista i jul! Om ni vill så kan jag fixa liknade collage men ungefär så här "till henne" "till honom "till mamma" "till kompisen" osv.. Vet att det kan vara riktigt svårt att hitta julklappar till kompisar, killar och så. Men kommentera gärna om ni skulle vilja se liknade collage i framtiden! Här är min iallafall, saker som jag önksar mig och är sugen på att köpa. Är ett litet tips till alla er tjejer som inte vet vad ni önskar er :)
1. Stickade hunter strumpor
2. Odd Molly remix blouse
3. Michael Kors jet set medium travel tote
4. Odd Molly canna cardigan
5. Moschino pink bouquet
6. Presentkort!! Enkelt och säkert. På tex H&M, Gina tricot, Kicks, Hollister m.m
7. Thomas sabo charm club (berlock armband)
8. Ugg Classic Bailey Button Long Boots
9. Odd Molly sparkly remix blouse



Anonym

Ja gör collage "till henne" och honom osv, vore super kul! :) grym blogg och du är super fin!! ;)



URL:


Anonym

Vad är det för doft på parfymen? :D älskar din blogg!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?