Lördag 17 november
Publicerat den

Godmorgon sötisar!
Hann inte blogga igår, när jag kom hem från skolan så åt jag lite och hoppa in i duschen och hade lite me time med hår inpackning, raka benen och ansiktsmask och lite sånt lyx. Efter det så fixa jag ordningen mig och åkte hem till min babe. Vi köpte med oss lite godis och låg och titta på lejon kungen och tjocka oss rejält och vi myste till max. Har inte träffat han på veckor! Stannade där några timmar sen fick jag skjuts hem och så passa jag på att köpa lite middag blev donken, haha riktig tjockis dag igår. Och så låg jag i sängen och åt och somnade direkt efter var helt slut och är fortfarande det! Kom på att jag glömde mina favvo mjukisar hos han också :(
Vaknade för ett tag sen låg och drog mig i sängen ett bra tag :D ska fixa mig snart och så får vi se vart dagen leder mig puss







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?