Kvällens och tema vecka?
Publicerat den

Kom precis ut ur duschen och har precis skickat in labb rapporten. Just nu sitter jag i sängen stängde precis av datan och bleker tänderna, kändes verkligen att det behövdes finns nästan inget värre än att ha missfärgade och gula tänder. Har valt ut en liten gullig outfit också tills imorgon så jag slipper stressa med det sen. Fick sms av min lärare att jag börjar tio imorgon åå liten sovmorgon :D Är super glad då kanske man kan lägga sig och titta på någon film och mysa i sängen utan att behöva oroa sig att man måste gå upp så fort klockan ringer på morgonen.
Har ni några idéer på vad ni vill att jag ska blogga om? Kanske tema vecka, att jag bloggar extra om något speciellt ämne som ni kan tycka till och välja? Vad tycker ni om det? ;)




Anonym

fortsätt blogga som du gör det är kanon ! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?