Fredag 23 november
Publicerat den

Godkväll sötisar!
Idag efter skolan så gick jag hem bytte om och sen åkte jag in till stan för att träffa min älsklings Fanny :D vi leta överallt efter vita stickade Hunter strumpor, vet ni vart det finns så kommentera gärna! Hitta ett par till mig som jag ska köpa sen också men det var lite speciella har aldrig sätt såna förut så det blir att gå på jakt efter såna och dom var tyvärr slut där jag hitta dom. Efter vår lilla jakt gick vi och fika och myste och prata och skratta efter det så åkte vi hem och nu har jag vart hemma en stund. Plockar och städar på rummet och bleker tänderna, dom ska bli vita och stanna vita det har jag bestämt det kommer sluta med att dom trillar för jag bleker dom för mycket, haha.




Anonym

hur sminkar du dig ? :D tacksam för svar



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?