Fika med bestie
Publicerat den

Kom precis hem från stan mötte upp bestie och vi tog en fika och prata om allt som har hänt under den tiden jag var borta. Sedan gick vi till gallerian och vidare mot nk och pk och sen gick vi till donken. Har saknat henne så himla mycket! Nu ska jag fortsätta på mitt svenska projekt för har redovisning så fort jag kommer till skolan förmodligen. Vet att ni vill veta vad jag köpt men jag orkar inte ta fram system kameran och plåta, haha. Och det är inget roligt om jag skulle ta med mobilen heller, eller hur? :/
Här kan ni se dagens outfit också converse // jeans från Hollister // blus från Thailand // jacka från moncler // väska från longchamp




Filla :)

Hej :)
Jag ska snart åka till Thailand och undrar vilka affärer man ska gå till och om victoria secret finns där? :) kram



URL:


felicia

älskar dig blogg! kram



URL: http://fillann.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?