Femtonde november
Publicerat den

Godmorgon!
Igår så var jag på bio med min Matilda och vi såg breaking dawn part 2!! Den var helt stört bra många skratt och tårar, och såklart kärleken mellan Edward och Bella som är helt perfekt, "No measure of time with you will be long enough. But let's start with forever."
Filmen var iallafall obeskrivligt bra den är favvon nu! Dröjer väl inte speciellt länge tills jag går och ser den igen haha. Är helt kär i den har bestämt att jag ska läsa första och sista delen också av breaking dawn och läser hellre på engelska lättare att förstå. Jag ska gå upp nu och göra mina vanliga morgon rutiner, och idag så åker jag och fikar med min babe för vi ska planera lite saker som ska hända snart och sen måste jag få gjort lite skolarbete. Uppdaterar er under dagen!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?