Feedback
Publicerat den

Det har vart väldigt mycket för mig dom senaste dagarna och det är därför jag inte bloggat, tog avstånd från omvärlden kan man säga. Jag ska verkligen ta och ordna upp bloggen fin slipa lite och så, tycker ni att jag ska ändra på något speciellt så kommentera! Och tycker ni att jag ska blogga mer om något särskilt ex. Lägga upp mer bilder, tipsa mer eller lite mer allmänt. Det skulle verkligen behövas, måste ju få lite feedback. Så ta några sekunder extra och berätta vad ni vill se och så ska jag göra mitt bästa för att era önskningar ska slå in :D haha hoppas ni alla får en underbar och härlig morgon och dag framöver.




Hanna Strömgren

Visa mer av din shopping, från thaliland osv! Eller du kanske har gjort det? isåfall har jag missat det! :)



URL:


Hanna Strömgren

Visa mer av din shopping, från thaliland osv! Eller du kanske har gjort det? isåfall har jag missat det! :)



URL:


Anonym

Mer shopping, outfits, mode och typ tips på julklappar/presenter! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?