2a november
Publicerat den

Godmorgon världen! Klockan är halv fem på morgonen och jag är klar vaken. Mormor och kusinerna kom över igår med lite lunch och sen satt vi och snacka om resan, det är vart en riktig stor resa och jag ska kolla om jag får dela med mig lite av vad som hänt. Iallafall så gick dom senare och då gick jag mötte bästavän, har saknat henne så obeskrivligt mycket. Sprang till henne och vi höll på att ramla omkull, haha. Vi gick en liten prommis och satte oss sedan ner på en parkbänk, jag berätta om resan och sånt vad som hade hänt mig och så. Sedan gick vi hem till mig åt middag och titta på the Notebook och jag var hur trött som helst bara för att jag har thai dygn så jag somnade i hennes famn hihi, mamma väckte mig sedan och berätta att hon hade fått skjuts hem och att mamma skulle fixa bäddsoffan till mig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, uppdaterar er under dagen.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?